Monday, August 22, 2011

kesah SI "RAT" not SI "RAD".^^


Rat in english.
tikus in malay.

kesah tikus yang menyirapkan jiwe.
brape-brape minggu ni. tumpuan aku kat sekor tikos!

gile susah nk tgkap ini tikus.
sume prgkap da psang.
pergghh. die boleh elak plak uh!

mmg nyirap an aku!
msalahnye lau ko stakat lalu je mkan angin xpe r.
ni x..

dahlah singgah sesuke ati..
boleh plak ko gigit semua tapawer2 yg ade kat umah ni..

ko pkai gigi emas pe??
first time aku jumpe tikus2 cam ni..

kwan ko 2 ekor aku dah rejam dahh..
tinggal ko je ni! haha

serah diri je la ko!
x tenteram aku kat umah ni. haha

yang aku xthan nye an.
susu kesayangan aku.
ANLENE..
baru beli uh! ko ingat murah ke ha?? haha
dah la bekas nye ko tebok..
ko tebok lagi plastik anlene uh!
tu xpe ag.
yg aku xbleh blah nye.
boleh pulak ko sumbang TAIK 'wangi' ko uh kat dlam susu aku!
ko ingat jamban pe?
kuangasammmmmmm!...

sabor sabor sabor...

tengok ni gambo2 ko dah gigit! meh2~
bekas susu sepupu aku..


bekas kopi..
paling dasyaatt! sekeliling ko gigit??

gile hebat gigi ko...
x saket ke wei? haha



ni la hasil hasilnye lepas ko gigit.. lawo kan. warne warni an..
wak lu lawo. aku gak kne kemas lepas uh! haha

sepandai pandai tikus melompat dan mengiggit akhirnye jatuh kat perangkap!

yehaaaa!!

kejam x rse bahagie bile nengok ko terbaring melekat kat atas gam...
xyah la upload..

terima kaseh ke atas gam tersebut. memang melekat gile!
selipar bpk sdare aku pnah jadi mangse~ haha

hidup kami aman tanpamu wahai si rat~
jgn la dtg agi ea..

anyeeoo... ^^

1 comment:

kyra justyanna said...

haahhah..sirad2..mcm2..
http://justyanna90.blogspot.com